Ohlédnutí za konferencí "Jak můžeme být více slyšet?"

V pondělí 24.6. 2019 proběhla v pražském Evropském domě celodenní konference "Jak můžeme být více slyšet?".

Děkujeme všem účastníkům, kteří dorazili téměř ze všech koutů České republiky, přednášejícím, Evropskému domu za poskytnutí prostor k pořádání konference, vynikajícímu cateringu od Café Therapy, tlumočníkům, přepisovatelům a celému realizačnímu týmu.

Fotografie z konference

Konference si dávala za cíl sdílet poznatky z dosavadního průběhu projektu a odpovědět na otázky, které v rámci průběhu projektu vyvstaly. Jednalo se například o přesnější vymezení role SNN v ČR, z.s., role pobočných spolků a obecně prospěšných společností, dále rozdíl mezi klubovou činností a poskytováním sociálních služeb, role organizací obhajující práva a zájmy osob se sluchovým postižením v komunitě a dále příklady dobré praxe poskytování sociálních služeb. Tento cíl se snažilo naplnit 6 přednášejících a to: Mgr. Šárka Prokopiusová (prezidentka SNN v ČR, z.s.), Mgr. Martina Macurová (sociální pracovnice), Mgr. Jitka Koutová, DiS. (vedoucí poradny NRZP ČR v Praze), Mgr. Marta Kadlecová, DiS. (ředitelka Centra pro sluchově postižené Hodonínsko, o.p.s.), Jaroslav Paur (ředitel sekretariátu SNN v ČR, z.s.) a Mgr. Helena Čápová (Koordinátor cílové skupiny projektu Zkvalitňujeme sociální služby pro neslyšící).
Původně byl do programu zařazen i velký prostor pro diskusi, ale bohužel většina účastníků neměla příliš chuť diskutovat, což je škoda, a proto děkujeme těm, kteří chuť diskutovat měli a doufáme, že na příští pořádané akci již diskuse proběhne lépe...

Fotografie z konference

O tom, zda byl cíl konference naplněn (a další poznatky či otázky ke konferenci) nám mohli dát účastníci vědět formou dotazníku Survio. Odkaz na tento dotazník dostali účastníci mailem a dále byl vyvěšen i v sekci Aktualit v projektu na těchto webových stránkách.
Celkově dorazilo 20 dotazníků, za veškerou zpětnou vazbu děkujeme :)

Dotazník obsahoval celkem 7 otázek a to třech typů (škálové hodnocení, uzavřené otázky a otevřené otázky). Největší část otázek byla typu hodnocení na škále 1 - 10 hvězdiček s tím, že 10* znamenalo absolutní spokojenost. Jednalo se o otázky týkající se spokojenosti s prostředím (7,8 hvězdiček z 10), dopoledními přednáškami (7,2 hvězdiček z 10), odpoledními přednáškami (7,5 hvězdiček z 10) a s cateringem (7,3 hvězdiček z 10).
Dále bylo hodnocení spokojenosti s tlumočením a přepisem mluveného slova formou uzavřené otázky s možnostmi: "Ano", "Ne",  "Nevím, nemohu zhodnotit". U obou zmíněných otázek se objevovaly pouze odpovědi "Ano" a "Nevím, nemohu zhodnotit", takže účastníci s tlumočením a přepisem spokojeni byli. 
Posledním typem otázek v byla otevřená otázka týkající se nejlepší přednášky. Na tuto otázku odpověděla pouze necelá polovina osob a nejčastěji byla za nejlepší označována ta od Mgr. Kadlecové, DiS a celá odpolední část. Dále byl dán prostor pro vlastní sdělení či přání. 
Dotazník bylo možné podepsat, čehož využily dvě osoby, a nebo odeslat anonymně.


Fotografie z konference
Vytisknout